۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۶۲۷۰۹۹
حجت الاسلام والمسلمین لائینی تأکید کرد؛

دیپلماسی و سیاست ما دشمن خشمگین کن باشد|کارآمدی سپاه، دلیل عصبانیت استکبار

دیپلماسی و سیاست ما دشمن خشمگین کن باشد|کارآمدی سپاه، دلیل عصبانیت استکبار
نماینده ولی فقیه در مازندران سپاه را پاسدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: این نیروی مردمی انقلابی در طول چهار دهه اخیر همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب بوده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار فرمانده و کارکنان سپاه استان، سپاه را پاسدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: این نیروی مردمی انقلابی در طول چهار دهه اخیر همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب حاضر بوده است.
 
وی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مجموعه‌ای کارآمد در طول دهه‌های اخیر معرفی کرد و افزود: این نیروی انقلابی علاوه بر موفقیت در عرصه نظامی و دفاعی، خدمات ارزشمندی در حوزه خدمات رسانی به مردم به ویژه در بحران‌ها و حوادث غیر مترقبه ارائه کرده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، یکی از مهم‌ترین دلایل ناراحتی و عصبانیت دشمن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را همین کارآمدی این نیروی انقلابی و مردمی کشورمان عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حفاظت و حمایت از کیان انقلاب اسلامی همواره آماده است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که علیرغم همه تلاش‌های دشمن برای جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی، امروز به وضوح می‌بینیم که گفتمان انقلاب در سراسر جهان نشر و گسترش پیدا کرده است، بیان داشت: این انقلاب متعلق به همه ملت‌های جهان است و دشمن نمی‌تواند جلوی صدور آن را بگیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی درس آزادی، استقلال و مقاومت را در این کشور نهادینه و گسترش داد، افزود: امروز بسیاری از ملت‌های آزادی خواه جهان از این اصول و فرهنگ اصیل و انقلابی الگو گرفته اند.
 
وی با اشاره به این که کارآمدی و کارکرد انقلاب اسلامی موجب عصبانیت و ناراحتی دشمنان این ملت شده است، گفت: این دشمنی و عصبانیت از کشور، انقلاب، نظام و سپاه پاسداران، ملاک ارزیابی ما بر اساس فرهنگ قرآنی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمن در چهار دهه اخیر همواره تلاش کرده انقلاب و نظام اسلامی را تضعیف کند و ضربه بزند، بیان داشت: در برابر چنین دشمنی باید دیپلماسی، سیاست، جهاد و مدیریت ما دشمن خشمگین کن باشد و مراقب باشیم تعریف و لبخند دشمن ما را فریب ندهد.
 
وی با اشاره به این که در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلفی در این دهه‌های اخیر، مردم از خدمات و تلاش‌های ارزنده سپاه پاسداران انقلاب همواره بهره‌مند شدند، بیان داشت: در همین سیل سال گذشته و حوادث این چنینی، سپاه همواره در کنار مردم بوده و تلاش کرده تا آلام و مشکلات مردم کاهش پیدا کند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات